Το λιανικό εμπόριο είναι από τους πρώτους κλάδους που προχώρησαν σε ψηφιακό μετασχηματισμό. Από τη μία η πανδημία ανάγκασε τις επιχειρήσεις να δώσουν όλο το βάρος στις ηλεκτρονικές πωλήσεις και από την άλλη, η υποχρέωση της ψηφιακής διαβίβασης των παραστατικών στην ΑΑΔΕ και η σύνδεση των ταμειακών μηχανών με το myDATA έδρασαν ως καταλύτης στον εκσυγχρονισμό της αγοράς.
Πολλές από αυτές τις επιχειρήσεις (ειδικά οι μεγάλες αλυσίδες) έχουν υιοθετήσει την Ηλεκτρονική Τιμολόγηση για την ανταλλαγή παραστατικών με τους συνεργάτες και τους προμηθευτές τους και απολαμβάνουν ήδη τα πλεονεκτήματα της μη ανάγκης για διακίνηση και διαφύλαξη τιμολογίων και συνοδευτικών εγγράφων σε έντυπη μορφή.
Η πλειονότητα αυτών των επιχειρήσεων προτιμά την υπηρεσία EINVOICING της IMPACT, εταιρείας του ομίλου SoftOne. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΑΑΔΕ έως σήμερα στην Ελλάδα έχουν διαβιβαστεί ηλεκτρονικά πάνω από 183,9 εκ. παραστατικά από τα οποία, τα 127,4 εκ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό 69% έχουν διαβιβαστεί από την υπηρεσία EINVOICING της IMPACT.
Έτσι, με την υποχρεωτικότητα της διαβίβασης των παραστατικών για συναλλαγές με το Δημόσιο που ξεκινά από τον Σεπτέμβριο του 2023, οι επιχειρήσεις λιανικής που θα λάβουν μέρος σε σχετικούς διαγωνισμούς για να προμηθεύσουν οργανισμούς του Δημοσίου θα είναι έτοιμες να ανταπεξέλθουν.
Όσες δεν το έχουν κάνει ακόμα, τώρα είναι η ευκαιρία να υιοθετήσουν την προηγμένη λύση Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης B2G (Business To Government) της IMPACT, η οποία αποτελεί μία από τις τρεις εταιρείες που έχουν λάβει πιστοποίηση από την ΑΑΔΕ για B2G Einvoicing.
Η υπηρεσία B2G EINVOICING της IMPACT είναι μοναδική στο είδος της, καθώς:
- Δεν είναι ένα “κλασικό” λογισμικό αλλά υπηρεσία cloud – στο ασφαλές περιβάλλον του Microsoft Azure – που σημαίνει ότι είναι έτοιμη να λειτουργήσει από την πρώτη στιγμή. Δεν χρειάζεται συντήρηση, εγκατάσταση και επένδυση σε λογισμικό και hardware.
- Συνεργάζεται με όλα τα εμπορικά προγράμματα της αγοράς. Έτσι, η επιχείρηση μέσα από το ERP που χρησιμοποιεί μπορεί να εκδίδει τιμολόγια προς το Δημόσιο με απευθείας διαβίβαση στην ΑΑΔΕ ώστε να ενημερωθούν άμεσα τα ηλεκτρονικά βιβλία του εκδότη.
- Η ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση επεξεργασίας των τιμολογίων από τη δημόσια διοίκηση βελτιώνει σημαντικά την επιχειρηματική διαδικασία. Ο προμηθευτής ενημερώνεται άμεσα για την επιτυχή παραλαβή, έγκριση και πληρωμή του τιμολογίου.
- Ένα μεγάλο μέρος των καθυστερήσεων οφείλεται στα λάθη και τους χειροκίνητους ελέγχους. Η ηλεκτρονική διαβίβαση των τιμολογίων στο Δημόσιο μέσω IMPACT Β2G EINVOICING ελαχιστοποιεί την πιθανότητα σφάλματος, δεδομένου ότι όλα τα υποχρεωτικά πεδία του τιμολογίου ελέγχονται συστηματικά, ενώ η ενσωμάτωση των στοιχείων αυτών στην επιχειρησιακή διαδικασία μειώνει σημαντικά το χρόνο που απαιτείται για την ανάκτηση των πληροφοριών αυτών σε μεταγενέστερο στάδιο.