Η ώρα της ψηφιακής ολοκλήρωσης πλησιάζει ακόμη περισσότερο. Εδώ και λίγους μήνες, συγκεκριμένα από την δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της Κοινής Υπουργικής Απόφασης τον περασμένο Απρίλιο, γίνεται υποχρεωτική η αποκλειστική χρήση ηλεκτρονικής τιμολόγησης και για τους προμηθευτές του δημοσίου. Είναι γνωστό πως η πορεία της Ελλάδας προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό έχει καθυστερήσει σημαντικά, με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες να έχουν ολοκληρώσει τη μετάβαση αυτή εδώ και σχεδόν 20 χρόνια! Η Ελλάδα, όμως, καλύπτει τον χαμένο χρόνο επισπεύδοντας τις διεργασίες και, μετά από την ηλεκτρονική τιμολόγηση για τον ιδιωτικό τομέα, τώρα μπαίνει σε ισχύ το νομοθετικό πλαίσιο και για τις συναλλαγές ιδιωτικών επιχειρήσεων με τον δημόσιο τομέα – Business to Government (B2G). Η Impact, πιστοποιημένος από την ΑΑΔΕ πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης, είναι έτοιμη για τη μετάβαση αυτή, παρέχοντας την υπηρεσία B2G eInvoicing και προσφέροντας μια σειρά από πλεονεκτήματα για επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους.
Και μπορεί η μετάβαση σε ηλεκτρονική τιμολόγηση να γίνεται υποχρεωτική (επομένως όλες οι συναλλαγές με δημόσιους φορείς θα υποχρεούνται να γίνονται ψηφιακά), ωστόσο διαθέτει και μία σειρά από φορολογικά και οικονομικά κίνητρα! Συγκεκριμένα:
- Παρέχεται αυξημένη κατά 100% απόσβεση της αρχικής δαπάνης για λογισμικό και τεχνικό εξοπλισμό, όπως απαιτείται για την εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης.
- Παρέχεται έκπτωση επαυξημένη κατά 100% στην αξία των δαπανών για τη λήψη υπηρεσιών παρόχου.
- Περιορίζεται η προθεσμία για την έκδοση πράξεων διοικητικού, εκτιμώμενου, ή διορθωτικού προσδιορισμού φόρου από τη Φορολογική Διοίκηση κατά δύο έτη.
- Μειώνεται σε 45 ημέρες η προθεσμία σχετικά με τα αιτήματα επιστροφής φόρου για το φορολογικό έτος (ή έτη) για τα οποία ο εκδότης εφαρμόζει αποκλειστικά ηλεκτρονική τιμολόγηση.
Υιοθετώντας την υπηρεσία B2G eInvoicing της Impact, όμως, υπάρχουν και σημαντικά πλεονεκτήματα για τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με το δημόσιο. Για παράδειγμα:
- Εξαλείφεται η πιθανότητα λαθών, καθώς το σύστημα της Impact ελέγχει συστηματικά όλα τα υποχρεωτικά πεδία των τιμολογίων.
- Επιταχύνεται σημαντικά η ενημέρωση της πορείας του κάθε τιμολογίου, καθώς το σύστημα της Impact ενημερώνει άμεσα τον προμηθευτή για την παραλαβή, την έγκριση, και την πληρωμή του τιμολογίου.
- Μειώνεται το κόστος και ο χρόνος της υποβολής των τιμολογίων καθώς απαλείφονται διαδικασίες όπως εκτύπωση, φάκελος, αποστολή, αλλά και ο χρόνος παραλαβής και επεξεργασίας από το δημόσιο.
- Εξαλείφεται ο κίνδυνος απώλειας των τιμολογίων, ενώ παράλληλα διευκολύνεται η επεξεργασία τους από το δημόσιο.
- Διευκολύνεται η ανάκτηση των πληροφοριών σε μεταγενέστερο στάδιο, καθώς το σύστημα της Impact διαθέτει πλήρη αρχειοθέτηση και σύστημα αναζήτησης.
- Μειώνεται σε μεγάλο βαθμό το ενεργειακό αποτύπωμα της επιχείρησης, καθώς και η κατανάλωση χαρτιού, μέσω της εξάλειψης των εκτυπώσεων και των πολλαπλών αντιγράφων σε υλική μορφή.
Η νέα ψηφιακή εποχή για τις συναλλαγές με το δημόσιο απαιτεί λύσεις μέσω παρόχου με μεγάλη εμπειρία και την απαραίτητη τεχνογνωσία στον χώρο. Η Impact είναι πιστοποιημένος πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης από την ΑΑΔΕ, ενώ διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην υλοποίηση σύνθετων έργων. Το σύστημα B2G eInvoicing της Impact βασίζεται σε τεχνολογία της Microsoft και λειτουργεί στο cloud, ενώ είναι σε θέση να διαχειριστεί πάνω από 5 εκατομμύρια παραστατικά ανά ώρα, σύμφωνα με πιστοποίηση απόδοσης από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Παράλληλα, η εταιρεία διαθέτει πιστοποίηση ISO/IEC 27001:2013, κάτι που διασφαλίζει το μέγιστο επίπεδο ασφάλειας για τα δεδομένα των χρηστών.
Η υπηρεσία B2G eInvoicing έχει ήδη υιοθετηθεί και χρησιμοποιείται από μεγάλες εταιρείες που καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα της αγοράς, όπως εταιρείες ενέργειας, φαρμακευτικές εταιρείες, τραπεζικά ιδρύματα, εταιρείες logistics, και άλλες. Μάλιστα, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της ΑΑΔΕ, το 80% των ηλεκτρονικών παραστατικών της αγοράς μέσω παρόχου, διαβιβάζονται μέσω του eInvoicing της Impact!