Η Ελλάδα βρίσκεται σε εξέλιξη προς την ψηφιακή εποχή, και από τον προηγούμενο Απρίλιο, η ηλεκτρονική τιμολόγηση έγινε υποχρεωτική για κάθε επιχείρηση που εκτελεί συναλλαγές με το δημόσιο. Παρότι η χώρα μας έχει καθυστερήσει σε αυτήν τη μετάβαση, υπάρχει πλέον ένα σαφές και σταθερό πλάνο, το οποίο υλοποιείται παρά τις πιθανές αντιδράσεις. Η ψηφιακή αναστροφή επηρεάζει τις συναλλαγές όλων των εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών (όπως συμβουλευτικές και νομικές εταιρείες). Η μετάβαση, ωστόσο, μπορεί να επιτευχθεί ομαλά και αποδοτικά μέσω της πλατφόρμας της IMPACT, μιας εταιρείας με μεγάλη εμπειρία στον τομέα, και της υπηρεσίας Business to Government (B2G) EINVOICING.
Η μετάβαση στην ψηφιακή μεθοδολογία φέρνει με την ίδια της την ύπαρξη σημαντικά οφέλη, τα οποία αποτελούν πλεονεκτήματα όχι μόνο για το κράτος αλλά και για τις επιχειρήσεις. Η υπηρεσία B2G EINVOICING ενισχύει αυτά τα πλεονεκτήματα, καθιστώντας την μετάβαση μέσω αυτής ιδιαίτερα ελκυστική. Με την εντοπισμό των κύριων πλεονεκτημάτων, καταλήγουμε σε:
- Σημαντική επιτάχυνση στην επεξεργασία κάθε τιμολογίου, καθώς τα δεδομένα μεταφέρονται άμεσα μέσω του συστήματος της IMPACT, με συνεχείς ενημερώσεις για την παραλαβή, έγκριση και πληρωμή του κάθε τιμολογίου.
- Εξάλειψη πιθανών λαθών μέσω του συστηματικού ελέγχου όλων των υποχρεωτικών πεδίων κάθε τιμολογίου από την υπηρεσία EINVOICING.
- Κατάργηση του κινδύνου απώλειας των τιμολογίων και απλούστευση της διαδικασίας επεξεργασίας τους από τους δημόσιους φορείς.
- Μείωση κόστους και χρόνου υποβολής των τιμολογίων με την εξάλειψη εργασιών όπως εκτύπωση, φακέλωση και αποστολή, με παράλληλη εξάλειψη του χρόνου παραλαβής από το δημόσιο, ενώ μειώνεται και ο χρόνος επεξεργασίας των τιμολογίων.
- Ευκολία στην ανάκτηση πληροφοριών σε μεταγενέστερο στάδιο μέσω του B2G EINVOICING.
- Σημαντική μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος της κάθε επιχείρησης, μείωση της χρήσης χαρτιού λόγω απουσίας εκτυπώσεων και πολλαπλών αντιγράφων σε χαρτί.
Τα παραπάνω πλεονεκτήματα, αν και απαιτούν επενδύσεις στην ηλεκτρονική τιμολόγηση, στην πραγματικότητα μπορούν να εξανεμίσουν σχεδόν πλήρως το κόστος της αρχικής επένδυσης, χάρη στα οικονομικά και φορολογικά κίνητρα που εφαρμόζονται. Συγκεκριμένα:
- Παρέχεται επιπρόσθετη απόσβεση της αρχικής δαπάνης για λογισμικό και εξοπλισμό που απαιτούνται για την εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, αυξημένη κατά 100%.
- Παρέχεται επιπρόσθετη έκπτωση 100% στη δαπάνη για τις υπηρεσίες παρόχου.
- Περιορίζεται η προθεσμία για την έκδοση πράξεων διοικητικού, εκτιμώμενου, ή διορθωτικού προσδιορισμού φόρου από τη Φορολογική Διοίκηση κατά δύο έτη.
- Μειώνεται η προθεσμία σε 45 ημέρες για αιτήματα επιστροφής φόρου για το φορολογικό έτος (ή έτη) που ο εκδότης εφαρμόζει αποκλειστικά ηλεκτρονική τιμολόγηση.
Είναι προφανές ότι η μετάβαση στη νέα ψηφιακή εποχή συνεπάγεται τις δικές της προκλήσεις. Η σημαντική επιλογή ενός παρόχου με απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία στον τομέα αποτελεί θεμελιώδες βήμα. Η IMPACT ξεχωρίζει ως παροχός ηλεκτρονικής τιμολόγησης με πιστοποίηση από την ΑΑΔΕ και επιτυχημένη εμπειρία σε μεγάλες και πολύπλοκες υλοποιήσεις. Η εταιρεία διαθέτει πιστοποίηση ISO/IEC 27001:2013, εξασφαλίζοντας υψηλό επίπεδο ασφαλείας. Το σύστημα B2G EINVOICING της IMPACT βασίζεται σε τεχνολογίες της Microsoft και λειτουργεί αποκλειστικά στο cloud. Επιπλέον, είναι σε θέση να διαχειριστεί πάνω από 5 εκατομμύρια παραστατικά ανά ώρα, όπως επιβεβαιώνει πιστοποίηση από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Το B2G EINVOICING της IMPACT έχει ήδη υιοθετηθεί με επιτυχία από μεγάλες εταιρείες σε διάφορους κλάδους, συμπεριλαμβανομένων ενεργειακών επιχειρήσεων, τραπεζικών ιδρυμάτων, φαρμακευτικών εταιρειών και εταιρειών logistics. Σύμφωνα με στατιστικά της ΑΑΔΕ, το EINVOICING της IMPACT διεκπεραιώνει το 60% των ηλεκτρονικών παραστατικών που διαβιβάζονται μέσω παρόχου.