Η ηλεκτρονική τιμολόγηση κατέστη υποχρεωτική στο πλαίσιο των δημοσίων συμβάσεων. Η σχετική νομοθεσία δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως από τον Απρίλιο, και περίπου 2800 φορείς είναι εγγεγραμμένοι στην πλατφόρμα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων & Ψηφιακής Διακυβέρνησης για το σύστημα ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Η κυβέρνηση προωθεί ενεργά την υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, εντάσσοντάς τη στην ψηφιακή μεταρρύθμιση και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών στη δημόσια διοίκηση. Πλέον, κανένας δημόσιος φορέας δεν απαιτεί πρωτότυπα χαρτινά παραστατικά με σφραγίδα, καθώς όλοι είναι σε θέση να διαχειρίζονται ηλεκτρονικά τιμολόγια.
Όσον αφορά τον ιδιωτικό τομέα, η υποχρέωση επιλογής παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης επικεντρώνεται στην επιλογή ενός παρόχου με εμπειρία, τεχνογνωσία και κύρος. Η IMPACT αποτελεί εταιρεία με μακροχρόνια παρουσία στον χώρο της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, ενώ η υπηρεσία EINVOICING έχει εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες και καταλαμβάνει σημαντικό ποσοστό στην αγορά της υποβολής ηλεκτρονικών παραστατικών μέσω παρόχου. Η υπηρεσία Business-to-Government (B2G) EINVOICING της IMPACT θεωρείται η πιο δοκιμασμένη και ασφαλής λύση για τη μετάβαση στην ηλεκτρονική τιμολόγηση.
Η ανάγκη προώθησης της ηλεκτρονικής τιμολόγησης οδήγησε την κυβέρνηση στη θέσπιση μιας σειράς από κίνητρα για τις ιδιωτικές εταιρείες. Αυτά τα κίνητρα αποτελούν σημαντικά μέτρα που πρακτικά αναιρούν τα αρχικά κόστη που συνδέονται με τη μετάβαση στην ηλεκτρονική τιμολόγηση.
- Παρέχεται απόσβεση επαυξημένη κατά 100% της αρχικής δαπάνης για λογισμικό και τεχνικό εξοπλισμό.
- Παρέχεται έκπτωση επαυξημένη κατά 100% της αξίας της δαπάνης για λήψη υπηρεσιών παρόχου ψηφιακής τιμολόγησης.
Επιπλέον, θεσπίζονται και τα εξής:
- Περιορίζεται κατά δύο έτη η προθεσμία έκδοσης πράξεων διοικητικού, εκτιμώμενου, ή διορθωτικού προσδιορισμού φόρου από τη Φορολογική Διοίκηση.
- Μειώνεται η προθεσμία σχετικά με αιτήματα επιστροφής φόρου για το φορολογικό έτος (ή έτη) για το οποίο ο εκδότης εφαρμόζει αποκλειστικά ηλεκτρονική τιμολόγηση σε 45 ημέρες.
Η υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης επιφέρει σημαντικά οφέλη, και η υπηρεσία B2G EINVOICING της IMPACT προσφέρει ιδανική συμπληρωματικότητα, αναβαθμίζοντας την πλατφόρμα με τα δικά του μοναδικά πλεονεκτήματα. Με πλήρη έλεγχο κατά τη συμπλήρωση των υποχρεωτικών πεδίων κάθε τιμολογίου, το σύστημα αποκλείει την πιθανότητα λαθών. Επιπλέον, το B2G EINVOICING επιτρέπει την αποστολή ενημερώσεων στον προμηθευτή καθώς εξελίσσεται το κάθε τιμολόγιο – από την παραλαβή έως την έγκριση και την πληρωμή. Τέλος, η υπηρεσία παρέχει πλήρη λειτουργία αρχειοθέτησης και αναζήτησης, επιτρέποντας την εύκολη ανάκτηση πληροφοριών σε μεταγενέστερο χρόνο.
Η ηλεκτρονική τιμολόγηση φέρνει «εκ φύσεως» σημαντικά πλεονεκτήματα. Δεν απαιτείται πλέον η εκτύπωση ή η αποστολή σε φάκελο των τιμολογίων, μειώνοντας την κατανάλωση χαρτιού και ενέργειας. Παράλληλα, εξαλείφεται ο κίνδυνος απώλειας των παραστατικών κατά την αποστολή, ενώ η παράδοση στην αρμόδια υπηρεσία γίνεται άμεσα, επιταχύνοντας σημαντικά τον χρόνο επεξεργασίας. Η IMPACT, μέσω της υπηρεσίας B2G EINVOICING, προσφέρει υπηρεσίες ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε υψηλό επίπεδο. Η εμπειρία της στον τομέα και η χρήση προηγμένων τεχνολογιών την καθιστούν αξιόπιστη, ενώ η εμπιστοσύνη που της επιδεικνύουν εκατοντάδες χιλιάδες εταιρείες αποτελεί σαφή απόδειξη της αξιοπιστίας της.