Το λιανικό εμπόριο αναδεικνύεται ως ένας από τους πρωτοπόρους κλάδους που υιοθετούν την ψηφιοποίηση. Η πανδημία ανάγκασε τις επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, ενώ η υποχρέωση ψηφιακής διαβίβασης των παραστατικών στην ΑΑΔΕ και η άρση των ταμειακών μηχανών με το myDATA αποτέλεσαν καταλύτη για την εκσυγχρονισμένη λειτουργία της αγοράς.
Πολλές επιχειρήσεις, ειδικά οι μεγάλες αλυσίδες, έχουν ήδη υιοθετήσει την Ηλεκτρονική Τιμολόγηση για την ανταλλαγή παραστατικών με συνεργάτες και προμηθευτές, απολαμβάνοντας τα πλεονεκτήματα της εξάλειψης της ανάγκης διακίνησης και διατήρησης έντυπων εγγράφων.
Η πλειονότητα αυτών των επιχειρήσεων προτιμά την υπηρεσία EINVOICING της IMPACT, εταιρείας του ομίλου SOFTONE. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΑΑΔΕ, έχουν διαβιβαστεί ηλεκτρονικά πάνω από 183,9 εκατομμύρια παραστατικά, με το 69% από αυτά (127,4 εκατομμύρια) να έχει διαβιβαστεί μέσω της υπηρεσίας EINVOICING της IMPACT.
Με την υποχρεωτικότητα της ηλεκτρονικής διαβίβασης παραστατικών για συναλλαγές με το Δημόσιο από τον Σεπτέμβριο του 2023, οι επιχειρήσεις λιανικής που θα συμμετέχουν σε σχετικούς διαγωνισμούς για την προμήθεια δημόσιων οργανισμών θα είναι πλήρως προετοιμασμένες. Εκείνες που δεν έχουν υιοθετήσει ακόμα την προηγμένη λύση Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης B2G της IMPACT έχουν τώρα την ευκαιρία να το πράξουν. Η IMPACT είναι μία από τις λίγες εταιρείες που έχουν λάβει πιστοποίηση από την ΑΑΔΕ για το B2G EINVOICING.
Η υπηρεσία B2G EINVOICING της IMPACT ξεχωρίζει για πολλούς λόγους:
- Αποτελεί μια πρωτοποριακή υπηρεσία cloud, εγκατεστημένη στο ασφαλές περιβάλλον του Microsoft Azure. Αυτό σημαίνει ότι είναι έτοιμη να χρησιμοποιηθεί από την πρώτη στιγμή χωρίς ανάγκη για συντήρηση, εγκατάσταση λογισμικού, ή επένδυση σε υλικό.
- Συνεργάζεται αρμονικά με όλα τα εμπορικά προγράμματα της αγοράς (ERPs). Με αυτόν τον τρόπο, η επιχείρηση μπορεί να εκδίδει τιμολόγια προς το Δημόσιο με άμεση διαβίβαση στην ΑΑΔΕ, ενημερώνοντας τα ηλεκτρονικά της βιβλία άμεσα.
- Η συνεχής ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση επεξεργασίας των τιμολογίων από τη δημόσια διοίκηση βελτιώνει σημαντικά τις επιχειρηματικές διαδικασίες, καθώς ο προμηθευτής ενημερώνεται άμεσα για την επιτυχή παραλαβή, έγκριση, και πληρωμή του τιμολογίου.
- Τα πιθανά λάθη και οι χειροκίνητοι έλεγχοι, που συχνά οδηγούν σε καθυστερήσεις, ελαχιστοποιούνται με την ηλεκτρονική διαβίβαση των τιμολογίων μέσω της IMPACT B2G EINVOICING. Τα υποχρεωτικά πεδία του τιμολογίου ελέγχονται συστηματικά, με τα στοιχεία να ενσωματώνονται στην επιχειρησιακή διαδικασία, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για την ανάκτηση των πληροφοριών αυτών σε μεταγενέστερο στάδιο.